Το δίμηνο Δεκεμβρίου-Ιανουαρίου, στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ως προς τη Θεματική Ενότητα: "Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία" και το Θέμα: "STEM/ Εκπαιδευτική ρομποτική" εκπονήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:
"Μικροί μετεωρολόγοι"
Η ενασχόληση με το πρόγραμμα αυτό, έδωσε την ευκαιρία στους μικρούς μας μαθητές, παρατηρώντας και καταγράφοντας καθημερινά τις καιρικές συνθήκες, να προβληματιστούν, να πειραματιστούν και να κατακτήσουν νέες γνώσεις μέσα από διάφορες διαδικασίες και δραστηριότητες, αναπτύσσοντας το ατομικό δυναμικό τους και φτάνοντας σε αξειοσημείωτα μαθησιακά αποτελέσματα!!!
...και στη συνέχεια από πού έρχεται και πώς δημιουργείται η βροχή:
Αφού κάναμε το γνωστό πείραμα για να κατανοήσουμε τον κύκλο αλλά και τις μορφές του νερού...
Αφού κάναμε το γνωστό πείραμα για να κατανοήσουμε τον κύκλο αλλά και τις μορφές του νερού...
Η διάθλαση του φωτός μέσα από το νερό και η δημιουργία του ουράνιου τόξου μας εντυπωσίασε τόσο πολύ...
...ώστε μετά τους πειραματισμούς μας με το φακό, το νερό και το cd, είχαμε μεγάλη διάθεση να εκφραστούμε και καλλιτεχνικά:
Το βροχόμετρο, μας βοήθησε να μετρήσουμε το ύψος της βροχής που έπεσε...
...και στη συνέχεια, σα σωστοί οικολόγοι που είμαστε, χρησιμοποιήσαμε το νερό που μαζεύτηκε για να ποτίσουμε τον κήπο μας, μειώνοντας έτσι τη σπατάλη του πόσιμου νερού:
Με τον ανεμοδείκτη, εντοπίσαμε την κατεύθυνση του αέρα...
...και με το θερμόμετρο, καταγράψαμε τη θερμοκρασία μέσα στο Νηπιαγωγείο αλλά και έξω στην αυλή:
Μετά από όλες αυτές τις δραστηριότητες, όπως ήταν φυσικό, γίναμε σπουδαίοι μετεωρολόγοι και παρουσιάσαμε το δικό μας "Δελτίο Καιρού" στο κανάλι του Νηπιαγωγείου μας: